TEKANAN DARAH TINGGI??!!! BENGKAK HATI!!!!

Assalamualaikum semua. Diharap semuanya sihat dan bahagia.

Kali ni saya nak share pengalaman bekas peserta NECK sebelum beliau join dan apa yang menyebabkan beliau mengambil keputusan untuk join.


TERSENTAP SELEPAS BERJUMPA DOKTOR


Saya terleka dengan kebahagiaan yang diberikan olehNya.

Sikap saya yang tidak mengambil berat pada saiz badan yang semakin membesar mengundang pelbagai masalah kesihatan.

Yang paling kritikal, pada usia muda.. saya ada masalah TEKANAN DARAH TINGGI.

Selain itu, doktor juga memaklumkan bahawa saya mungkin ada masalah BENGKAK HATI. Masya Allah.

Takutnya saya pada waktu itu hanya Allah yang tahu.

Mata putih saya tidak berwarna putih. Tetapi berwarna putih kekuningan.

Doktor menasihatkan saya untuk menjaga kesihatan dan menurunkan berat badan.

Bagaimana Azlan mula berubah?

Baca sharing beliau di bawah :






Semoga perkongsian Azlan memberi manfaat buat kita.

Jika hati anda terbuka untuk berubah dan berhasrat untuk bertindak seperti Azlan selepas membaca perkongsian ni. Anda boleh menghubungi saya. In shaa Allah saya akan cuba membantu.

Agen NECK

Eeda

012 - 389 4274

'Sihat, kurus, cantik'

Comments

Popular Posts