SERONOKNYA BERHARI RAYA DENGAN SHAKLEE!

 

Alhamdulillah, dah selesai sebulan kita berpuasa, kini tiba hari raya pula.


kalau time puasa tu makan pun sikit, yelah kita cuma makan masa sahur dan berbuka, ada extra kalau join moreh. sahur pun kadang ade yang makan ada yang tak makan. paling best sahur dengan shake shaklee hehehe. pastu berbuka nikmat betul bila berbuka dengan air performance drink lime. perghhh nikmat doniaa.


Sekarang ni cerita kalau dah raya pulak, tu diaaa makanan. Macam macam juadah ada. haruslah sedap sedap semuanya. memang confirm berlemak dan berminyak sesedap rasa garam dan gulanya.


kadang tu makan sehari macam dah boleh cover makan sebulan. ahahaha. kannnn. maklumlah hari raya pertama confirm juadah raya macam rendang. lodeh, sambal kacang, nasi impit, ketupat, lemang semua ada.


belum kira kuih raya lagi, macam macam jenis, macam macam warna dan rasa. 


Raya raya jugak tapi kesihatan pun kena jaga. kalau tak nanti ada yang beraya dok dalam toilet atau beraya atas katil sebab terlebih makan. hehehe. nanti bila tak sihat raya pun jadi tak best yer.


Kalau sebelum ni kak ed ada share cara untuk kurus dengan cepat bersama shaklee, jadi dalam entry kali ni kak ed nak share bagaimana seronoknya HARI RAYA DENGAN SHAKLEE.



SERONOKNYA BERHARI RAYA DENGAN SHAKLEE!




Jom kita tengok apa yang bestnya beraya dengan shaklee ni. hehehe.


yang seronok berhari raya dengan shaklee ni sebenarnya adalah kita tak tinggal supplement shaklee kita yang bantu kita untuk beraya dengan selesa dan sihat walaupun kita makan macam macam masa raya.


jom tengok apa supplement yang penting masa raya ni.


>> HERB LAX



Herb-lax ni memang conside wajib dah time raya raya ni. Apa tak nya, time raya ni semua makanan kita tapau. Nama pun raya kan.


Tapiii, bila dah banyak sangat makanan masuk dalam perut, haaaa macam macam boleh jadi. boleh sakit perut, boleh buat senak perut, sebu perut, macam macamlah.


Time ni lah pentingnya herblax ni untuk bantu melawaskan perut dek kerana makanan yang terlalu banyak kita amik tadi. bila ada herblax ni maka tenang jiwa. Perut penuh sangat, makan herblax, sampai masanya semua keluar. Alhamdulillah.



>> OMEGA GUARD




Next, OMEGA GUARD. 

Omega guard ni sangat penting time time raya ni. Fungsi omega guard ni untuk bantu bakar lemak dengan cepat.


bila raya paham paham jelah semua makanan raya tiada yang lulus sebagai makanan sihat kan. hahaha.


semua berlemak berminyak bergula garam sesedap rasa tekak yang nak makan. so selepas dah makan macam macam tu jangan lupa amik omega guard ni untuk maintenance diri. semoga lemak lemak tadi dapat dibakar dengan cepat. 


>> LECITHIN




Lagi satu, LECITHIN.


ini lagi satu item yang penting time time raya ni. Lecitin ni banyak bantu untuk pecahkan lemak. selain untuk fungsi otak, lecithin pun sangat tip top untuk apungkan lemak dalam darah supaya tak lekat pada salur darah.



Nak katanya inilah 3 stooges yang paling penting masa raya untuk bantu kita kekalkan kesihatan perut dan usus.


Nak lagi power boleh add on 2 lagi item yang super best. Apa item tu? jom kita tengok.


>> ALFALFA COMPLEX




Alfalfa complex ni terkenal sebagai supplement untuk buang toksin dalam badan. so sangat bagus kalau time raya ni korang amalkan sekali alfalfa ni. extra booster untuk clearkan proses perbuangan.


>> PHYTOCOL- ST




Nexttt, PHYTOCOL-ST.


Phytocol ni memang terkenal untuk bantu masalah kolesterol tinggi. ia bantu untuk halang penyerapan kolesterol dari usus dan bantu kurangkan kolsterol dalam darah.


Memang sangat sangat perlu time raya ni memandangkan jenis makanan yang kita makan ni sangatlah banyak kandungan kolesterol nya.


Korang boleh baca manfaat phytocol ni dalam gambar bawah ni.









selain supplement ni semua, jangan dilupakan set penjagaan kulit dan jugak set pencuci serbaguna shaklee. penting tau.



>> SET YOUTH SKIN CARE





Kata raya, haruslah nak nampak cantik berseri lebih dari hari biasa kan. so korang kena guna set youth shaklee ni untuk kulit yang cantik bersih suci tulus mulus dari luaran.



>> SET KULIT CANTIK




Dah pakai set youth untuk cantik dari luaran, so untuk dalam kena consume set kulit cantik ni pulak. murah nau set ni sekarang ni.


>> SET PENCUCI ORGANIK SHAKLEE



Dah namanya raya, selain kita nak cantik bersih berseri, rumah pun haruslah cantik sekali kan. bukan setakat cantik je kena pastikan bersih bau segar dan pencuci pulak haruslah yang selamat digunakan.


Gunakan BASIC H untuk membersihkan rumah korang. best giler basic H ni. Pencuci serbaguna dan selamat.


Setakat ini dulu entry untuk raya dengan shaklee. 


Kalau korang berminat nak buat extra income dengan shaklee, korang sangat di alu alukan untuk join team kak ed. 


Nak tau apa yang best sangat buat bisnes dengan shaklee ni korang boleh baca entry kak ed tentang INSENTIF SHAKLEE yang korang boleh dapat bila korang buat bisnes shaklee.


JOM JOIN AHLI SHAKLEE UNTUK JADI AHLI SECARA PERCUMA & DAPAT DISKAUN HARGA AHLI!

Atau hubungi saya EEDA - 0123894274 (Click to WHATSAPPP) untuk bantuan!


#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?


Hubungi saya untuk:-
 
KONSULTASI PERCUMA,

HARGA PRODUK TERBAIK DAN

PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!


Lots of love,

Kak Ed
+6012-3894274
Founder De Mystere Beauty Spa
Alumni The Walking Beauty
FB page: De Mystere Beauty Spa



Comments

Popular Posts