Vitalea... The BEST MULTIVITAMIN ever!



assalamualaikum semua...

yeahhhh kite berjumpa lagi dalam entry baru. entry tentang multivitamin yang paling kak ed sayang.

nak tau kenapa kak ed sayang sangat???

asbab multivitamin nilah masalah kak ed yang demam setiap bulan settle!

leganya. kalau tak setiap bulan mesti pegi klinik kat opis tu amik MC. doktor pun tau dah kak ed memang setiap bulan akan demam sampai doktor cadangkan buat blood test.


korang nak tau tak?


vitalea ni dah berusia 100 tahun! Dr. Forrest C. Shaklee mencipta multivitamin yang pertama di dunia pada tahun 1915.

VITALEA SHAKLEE



vitalea shaklee adalah multivitamin dan mineral pertama dicipta di dunia. mulanya dikenali sebagai vitalize-mineral dan disingkatkan sebutan kepada vitamin dan perkataan vitamin yang kitesebut sebut sekarang ni asal dari shaklee.


woww bangga jap weh. bangga jadi famili shaklee.


teknologi telah mengubah bentuk dari cecair kepad tablet yang dikenali sebagai vitalea.


setiap hidangan vitalea mengandungi 28 vitamin dan mineral, termasuk Vitamin C, E dan beta carotene untuk perlindungan anti oksidan.


ia juga mengandungi 400mcg asid folik dan vitamin B yang dieprlukan untuk healthy body dan mempunyai microcoating delivery system untuk memastikan penyerapan asid folik.


table vitale ni diselaputi dengan serbuk nutrisi -spirulina yang dihasilkan dengan kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai 'explo-tab.  haa sebab tu vitalea ni warna hijau, sebab disalut dengan spirulina.


vitalea shaklee ni juga merupakan tablet paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. mineral dalam vitalea shaklee ni mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.


haaa yang ni info lagi best. ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan vitalea selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.


wowww patutlah kak ed tak demam dah lepas konsisten makan vitalea ni.


ok kite dah tau apa yang ade dalam vitalea, now kite nak tengok ape manfaat vitalea shaklee ni.



MANFAAT VITALEA SHAKLEE




  • Penambah tenaga segera - pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam pembelajaran dan kerja seharian.

  • Pelengkap nutrisi - kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet seharian yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anemia.

  • Keupayaan sistem produktif - penting kepada kanak kanak dan remaja yang sedang membesar.

  • Metabolisma - sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melanbatkan proses penuaan.

  • Elemen penting pada sel tubuh - menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod.

  • Melindungi organ - melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

bestkan vitalea ni. 


banyak tau manfaat vitalea ni. 


kalau korang nak try vitalea ni contact kak ed tau.


Kak Ed
0123894274



Comments

Popular Posts