Buat Duit Dengan Mobile Spa






Assalamualaikum semua… haiii…


Jumpa lagi kita dalam entry tentang spa. Untuk entry kali ni kak ed nak story tentang buat duit dengan mobile spa dan apa nak buat selepas SPM. Ape kaitannya buat duit dengan mobile spa dan apa nak buat lepas SPM?


Jeng jeng jeng, itulah yang specialnya entry kali ni.


APA NAK BUAT LEPAS SPM



Dulu masa sekolah mesti tak sabarkan nak tunggu abis form 5, nak tunggu abis exam SPM. Rasa macam yeayyy aku dah abis sekolah. Pastu planning apa nak buat lepas SPM, nak plan macam macam aktiviti lepas abis exam, ada yang nak keje, nak travel, nak amik short course, nak gathering dengan member member, macam macamlah kan.


Macam kak ed dulu sibuk gi berjalan umah sedara mara dulu ikut nenek. Ehehe. Lepas tu barulah balik umah untuk cari keje. Keje sebab nak cari duit poket, cari duit belanja. Dapatlah keje jadi cashier kedai runcit. Gaji taklah banyak mana tapi syok sebab ade keje, jumpa kawan baru.


Pastu lagi best time dapat gaji. Bestnya ade duit sendiri boleh beli ape nak. Hahaha. Maklumlah first time dapat gaji. Kalaulah time tu dah ade projek buat duit dengan mobile spa ni, hahaha, mesti lagi syiok buat duit.




Haaa yang nilah yang kak ed nak story, macammana nak buat duit dengan mobile spa selepas SPM. Apa yang bestnyer dengan mobile spa ni.


Sekarang ni mobile spa dah jadi trending, dah semakin ramai orang yang beralih kepada servis mobile spa. Kenapa jadi demanding?


Sebab hidup seharian semakin sibuk, tak sempat nak pegi spa especially mak mak yang busy urus anak kecik dan anak yang sedang membesar. Nak urus rumahtangga lagi, nak pegi spa risau nak tinggal anak kat umah, leceh nak keluar dengan jalan jem nya, dengan nak cari parkingnya. Macam macam hal lah yang menyebabkan ramai beralih untuk dapatkan servis spa di rumah sendiri.


MOBILE SPA HOME SPA


Ok, sekarang kak ed nak citer ape tu mobile spa ape tu home spa. Dok sebut sebut tapi tak explainkan, apa kebendalah mobile spa home spa ni. Hehehe.


i'm ready to go...










Mobile spa dan home spa ni adalah spa tanpa kedai. Tak yah nak sewa kedai untuk bukak spa. Mobile spa ni spa bergerak, maksudnya, kita yang akan pegi umah customer untuk buat spa. Jadi untuk mobile spa ni, sebab servis bergerak kan, kite perlukan tools yang sesuai untuk dibawa ke mana mana dan dalam masa yang sama still boleh bagi servis macam spa di kedai.





Home spa ni pulak adalah spa yang kite sediakan di rumah kite sendiri. Kite setup tempat spa atau bilik untuk servis spa di rumah. Setup ikut citarasa dan kreativiti kite untuk jadikan macam bilik spa kat kedai.


Jimatkan, tak yah pening pening nak fikir bayar sewa kedai, baya bil letrik, bil air, baya pekerja lagi, peralatan untuk setup kedai. Memang jimat banyak. Konsep home spa ni, customer yang datang untuk dapatkan servis spa kita kat umah.


Nilah cara untuk bukak spa sendiri dengan modal yang tersangat rendah dari bukak kedai spa. Kedua dua bisness spa ni berkonsepkan bisness mudah. Kenapa kak ed kata bisness mudah?


Sebabnya bisness ni bisness mudah untuk setup, bisness mudah untuk run, bisness mudah untuk dapat income dan memerlukan modal yang rendah untuk mula.


THE WALKING BEAUTY – SPA SHAKLEE


Kak ed dah explain ape itu mobile spa dan home spa, now kak ed nak cerita tentang projek spa under The Walking Beauty team, iaitu team spa yang kak ed join.


Firstly nak introduce, spa The Walking Beauty ni adalah spa Shaklee. Bila spa Shaklee, bermaksud kesemua produk yang kite gunakan dari skin care, beauty produk sehingga ke produk yang kita guna untuk bersihkan alatan spa semuanya kite gunakan produk Shaklee.








Kenapa kita gunakan produk Shaklee?


Kak ed explain simple jer dulu, untuk details tentang kenapa kite guna produk Shaklee, apa yang best tentang produk dalam spa Shaklee ni nanti kak ed buat entry lain yer.


Main reason kenapa kite guna produk Shaklee adalah kerana produk Shaklee dah terbukti selamat, berkesan dan semulajadi. Setiap bahan yang ada dalam produk Shaklee ada clinical research. So kita tak perlu risau tentang keselamatan produk yang kite letak pada kulit customer.


Kalau produk yang kite guna untuk spa Shaklee ni selamat untuk dimakan, dah tentu tentulah takde bahaya setakat letak kat kulit badan. Hehehe. Plus kite ade backup dari nutritionist untuk sebarang pertanyaan tentang produk yang kite guna dalam spa Shaklee ni. So no worries. Best kan.


Yang lagi best tentang spa Shaklee ni, kite bukan setakat provide servis spa untuk customer, kite juga dalam masa yang sama boleh bertindak jadi beauty consultant untuk customer kita.


Macammana?


Dalam spa Shaklee ni kite bukan setakat focus untuk kecantikan luaran semata. Tapi spa Shaklee ni fokus pada kecantikan secara menyeluruh, cantik dari luar dan dalaman. Sebab kami percaya, untuk cantik, ia memerlukan kombinasi kulit luar yang terjaga dan nutrisi yang mencukupi dari dalam badan kite. Haa gitewww.

-         



Contoh yang mudah, cuba kita tengok perbezaan antara kulit orang yang sihat dengan kulit orang yang sakit, orang yang sihat kulitnya Nampak lebih cerah dan lebih segar, orang yang sakit kulitnya biasanya Nampak lebih gelap, kusam dan kurang bermaya.


Kalau tak caya boleh try bandingkan sendiri, cari orang yang sihat dengan yang sakit. Kak ed dah biasa tengok sebab ade family terdekat yang  memang ada penyakit, kulit dia semakin gelap dan tak bermaya plus kusam.




Dalam spa Shaklee, kite menggunakan skincare youth yang sangat natural tapi sangat efektif dan beri result yang cepat. Sebab dalam skincare ni sendiri dah ade vitamin untuk kulit kite.


Tapi untuk memastikan skincare ni dapat beri efek yang hebat, badan kite sendiri kena ade nutrisi yang cukup untuk skincare ni bertindak pada tahap paling optimum untuk menjadikan kulit kita cantik, sihat dan jadi lebih muda.




Tagline Youth sendiri adalah Look Younger Longer dan itulah juga matlamat utama spa Shaklee ni. Untuk pastikan customer kite dapat efek terbaik untuk dapatkan kulit yang lebih muda dan sihat.



INCOME 5 PENJURU


Ok, now ni part yang paling best dalam spa Shaklee The Walking Beauty ni. Sistem The Walking Beauty ni telah direka oleh founder kite Master Ainul Shahrazad. The one and only system income spa yang takde dalam bisness spa lain kat luar sana.


Dengan spa Shaklee The Walking Beauty ni, setiap beautician kite berpeluang untuk dapat sehingga 5 income hanya dengan spa! 5 ok!


Sebab tu kalau student student lepas SPM buat bisnes spa Shaklee ni betul betul,  tak mustahil dalam masa sebulan diorang boleh dapat beribu ribu ringgit. Lebih dari gaji keje kat kedai kedai yang biasa budak budak lepas SPM selalu buat.


Dahlah flexible, susun ikut time kite sendiri, tak terikat dengan punch card, boleh pulun ikut tahap kekuatan diri korang. Hehehe. Alaaa baru lepas SPM kan, tenaga banyak kot. Hehehe. Gunakan tenaga tu untuk convert jadi income.


Bukan sikit testimony dari beautician kite yang boleh dapat income 3 angka, 4 angka dalam masa seminggu buat servis spa Shaklee ni. Tu baru income spa jer. Spa Shaklee The Walking Beauty ni ade lagi 4 income yang kite boleh dapat.


Ape lagi 4 income tu???


Haaa kalau nak tau yang tu, kenalah join jadi beautician The Walking Beauty dulu. Semua rahsia spa Shaklee The Walking Beauty ni kite akan reveal masa praktikal training nanti. Masa ni korang confirm bersyukur giler jumpa spa Shaklee The Walking Beauty ni.


Modal dah lah murah , sekali jer pun, tapi boleh generate income unlimited. Kalau komited, modal untuk join ni korang boleh dapat tak sampai sebulan. Income yang korang dapat tu totally korang punyer tau. Takde percent nak kena bagi company. No no no. 100% yours!



BISNESS MUDAH DENGAN SPA SHAKLEE THE WALKING BEAUTY


Seriusly, bisness spa Shaklee The Walking Beauty ni antara bisness mudah yang kak ed jumpa.


Kenapa bisness mudah?


Bisness mudah untuk setup. Kalau dulu untuk basic tools, kite guna jer barang barang yang ada kat umah yang bersesuaian untuk mula, tak yah susah susah nak kena cari yang out of budget. Mula dengan apa yang ade, then slowly upgrade guna income spa kite. Seboleh mungkin meminimumkan kos untuk mula.  Itu dulu.


Sekarang ni punya pakej lagi giler punya best. Semua dah ade all in, dari skincare, beauty produk, basic tools, beg spa, steamer, ion massage, semua disediakan. Giler tak senang. Abis jer training dah boleh tarik beg gi umah customer.





Plus kite akan bagi modul untuk rujukan. Dalam ni semua 5 courses tu semua ada, tambah lagi dengan course cara untuk setup mobile spa dan home spa. Cemana nak bina spa sendiri.


Siap ade kitab harga lagi, kitab harga ni kita ajar cara macam mana nak tentukan bayaran untuk setiap servis atau pakej. Dari sebesar besar ilmu sampai sekecik kecik details semua diajar. Yang ni hanya ada dalam The Walking Beauty jer.


Kalau kursus spa yang lain kat luar sana, lepas training spa, pepandai sendirilah nak setup bisnes, pikir sendirilah ape pakej nak buat, berapa harga nak cas customer.


Lagiiii kite ade support group yang tersangatlah meriah. Support group ni sangat sangat penting untuk kite terus bertahan dalam bisnes. Ade masalah nak dapat customer, tak tau apa ayat nak buat iklan, blur cemana nak buat marketing, lupa step, down atau ape ape jelah, diorg ni semua sedia membantu. Ramai sangat yang akan tolong korang. So tak perlu risau, korang sentiasa ade tempat untuk share.










Bisness mudah nak join. Once korang dah buat keputusan untuk join The Walking Beauty, bagi details untuk registration, buat payment, then kita boleh deal untuk set tempat training dan bila nak training ikut time yang sesuai untuk korang dan trainer. 


Senang kan. Training pulak tak lama pun walaupun kite training untuk 5 course spa. Tak sampai pun sehari, tapi results power. Amacam bestkan? Tak yah nak buang masa berhari hari untuk training tapi boleh settle 5 course sekali jalan.


Bisness mudah untuk dapat income. Yup memang mudah. Selagi ade perempuan selagi tulah ade peluang untuk dapat income. Cantik dan perempuan memang tak dapat dipisahkan. Sebab tu bisness spa ni mudah dapat income.


Dannn kami ade teknik marketing yang in shaa Allah lepas jer training, uols dah boleh dapat customer. Hehehe. Ditambah pulak dengan system The Walking Beauty yang ade 5 penjuru income, laaaagii ler senang nak dapat income. Tak buat spa pun boleh dapat income.


Plus korang boleh beli umah, kete, property dengan penyata income kedua The Walking Beauty. Ni bukan cobaan tau. Ini betul betul. Fakta bukan auta. Ade proven results. 


Founder The Walking Beauty ni setakat ni dah ade 7 property! Ade geng The Walking Beauty yang dah dapat beli kete idaman pun dengan The Walking Beauty. Semua orang boleh dapat. Korang pun opcoslah boleh jugak.


Nak tau cemana?


Haaa kenalah join The Walking Beauty dulu.


Rasanya kak ed dah story semua dah ape yang bestnya buat duit dengan mobile spa untuk student yang tak tau apa nak buat lepas SPM.


Eh bukan budak lepas SPM jer, semua orang pun boleh. Janji minat dan semangat nak buat.


Ohh yer sebelum lupa, ni kak ed nak share sorang student baru jer lepas SPM join team The Walking Beauty ni. Bagus adik ni, amik peluang untuk buat duit dengan mobile spa Shaklee The Walking Beauty. Bijak bijak.






So, adik adik yang baru abis SPM atau sesiapa jer yang minat nak buat bisness mobile spa ni boleh contact kak ed. Kak ed excited nak guide uols untuk buat duit dengan mobile spa. Nak bagi uols dapat ape yang kak ed dan team The Walking Beauty dah dapat dengan spa Shaklee ni.


Psstttt. Team kami ade trip pegi oversea setiap tahun tau! Nak ikut kami gi jenjalan oversea, mehlah join team The Walking Beauty dengan kak ed.







Jangan lupa tau contact kak ed.


Jemputlah add FB, like page dan follow ig kak ed yer. Thanksss.


See yaaa.


~ beauty with brain~

Love,
Kak Ed

Founder De Mystere Beauty Spa
Certified Beautician & SPA Trainer The Walking Beauty
FB : De Mystere Spa
Page : De Mystere Beauty Spa
IG : demysterebeauty


Comments

Popular Posts