Meal Shakes Minuman Berkhasiat Untuk Seisi Keluarga

Assalamualaikum semua pembaca blog saya. Semoga semuanya sihat dan bahagia selalu.

Masih belum terlambat untuk saya ucapkan selamat berpuasa walaupun hari ni dah hari ke-15 kita berpuasa pada tahun ni. Hehehe. Better late than never kan.

Entry kali ni saya nak berkongsi tentang satu minuman sedap, berkhasiat yang boleh dinikmati sekeluarga. Anak-anak boleh, mak ayah boleh, nenek dan atuk pun boleh tau. Peminat besar minuman ni tentulah anak anak sebab rasa dia macam aiskrim vanilla. Hehehe.

Minuman yang saya maksudkan ni ialah MEALSHAKES. 




Tentang Meal Shakes: Perbezaan Shaklee



Meal Shakes shaklee menyediakan hidangan yang lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Ia diperbuat bahan semulajadi iaitu, buah buahan, sayur sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. 


Nutrien di dalam Meal Shakes


Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Meal Shakes shaklee dihasilkan untuk semua golongan, bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja, atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes merupakan pilihan yang bijak.


Siapa Yang Perlukan Meal Shakes!



Manfaat Utama Meal Shakes 


  •  Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lecitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
 
 
 
  • Membekal nutrisi kepada sel tubuh - Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
 



  • Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
 

 
 
  • Anti-Oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
 
  • Mengembalikan Seri Wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang cantik.
 


  • Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
 
  • Kelazatan rasanya - Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.
 




Cara Penyediaan Yang Dicadangkan

Campurkan 2 sudu besar meal shakes bersama Energizing Soy Protein dan Performance Drink (perut kosong) atau diminum begitu sahaja tanpa campuran.

Hanya 120 kalori untuk setiap hidangan. Meal Shakes juga boleh dicampur/dikisar bersama buah buahan, ESP atau ape jenis minuman kegemaran. Lazat dinikmati dalam air sejuk mahupun panas. 






Tips 

Meal shakes sesuai diambil semasa sahur dan berbuka. Terutama untuk anak anak yang berpuasa. Membantu anak anak berpuasa tanpa lemah dan lesu. Mereka masih bertenaga walaupun berpuasa penuh.

Kalau anak anak tak lalu nak makan semasa sahur, meal shakes sahaja pun dah membantu bekalkan nutrisi dan tenaga yang diperlukan sepanjang hari. Sebab tu meal shakes ni adalah salah satu item di dalam set ramadhan. 



Testimoni!!!







 

 SPECIAL OFFER!!!

  
Bulan ni ade promosi tau. 

BELI 3 dapat PERCUMA 1!




Untung tau beli bulan ni. Jimat dan berbaloi baloi!

Nak dapatkan meal shakes? Meh whatsapp jer saya di 012-3894274. Atau pun boleh pergi ke branch dan beli menggunakan ID saya 1177801.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Hubungi saya, Eeda untuk:-
 
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

SHARIFAH NURLEEDA
Shaklee ID : 1177801
leedaramli@gmail.com
012-389 4274
 









 

Comments

Popular Posts