RESEPI ESP YANG SEDAP DAN SIMPLE!!!

Assalamualaikum semua.

Apa khabar mu di sana?  Semoga semuanya ceria ceria belaka yer.

Baru baru ni saya dapat resepi ESP shaklee yang sangat sedap.

So saya rasa kena share resepi ni untuk semua sebab memang best.

Benda best tak boleh simpan sorang sorang. Rugilah. Hehehe.

Oh yer, sebelum tu nak bagitau ESP stand for Energizing Soy Protein. ESP ni protein soya non GMO.
Tak sama macam soya soya lain yang ada kat kedai dan pasaraya tu.

 Saya memang penggemar soya. Dulu sebelum kenal shaklee air soya yang banyak kat kedai tu yang saya suka minum. Lepas dah kenal shaklee dan tau ESP ni lagi best dan lagi berkhasiat saya bertukar kepada ESP.

Lagi best ESP ni boleh dicampur dengan macam macam jenis minuman, buah buahan dan kekacang untuk bagi lagi uummpphh. Hehehe.

Amacam best?

Meh kita tengok apa ESP ni sebenarnya.







Untuk yang tak berapa gemar soya, haa boleh sangat try resepi resepi ni.

Yang suka ESP macam saya, bolehlah mempelbagaikan resepi. Tak ler boring dok belasah resepi yang sama jer hari hari kannn. Hihihi.

Jom jom kita usha usha resepi kat bawah ni.



RESEPI #1

RESEPI #2 





 RESEPI #3



RESEPI #4





RESEPI #5 

RESEPI #6



RESEPI #7

 RESEPI #8



RESEPI #9 


RESEPI #10



Yummy kan resepi resepi ni. Cuba jangan tak cuba tau! Sedapppp. Hehehe.

Baru baru ni saya dapat tau ramai lagi rupanya yang tak tau soya ni ada yang baik ada yang tak baik.  Semua beranggapan soya tak bagus untuk kesihatan. 

Sebenarnya, soya ni bagus, tapi kita kena pilih soya yang tak diubah genetiknya. Air soya yang banyak kat kedai kedai tu semua dah diubah genetik. Even soya yang kita masak sendiri pun akan berubah genetiknya. 

Soya yang baik adalah soya tak diubah genetiknya, non GMO. ESP adalah soya non GMO. Sebab tu setiap kali promosi memang ramai yang borong ESP ni.


Nak cuba ESP yang best ni hubungi saya yer, 012-3894274.

Thanks for reading!


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Hubungi saya, Eeda untuk:-
 
FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

SHARIFAH NURLEEDA
Shaklee ID : 1177801
leedaramli@gmail.com
012-389 4274
  

 

Comments

Popular Posts