First timer...

 
 
Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...

Saya doakan anda semua sentiasa dalam rahmat Allah...

Alhamdulillah...

untuk pertama kalinya berjaya menulis di dalam blog setelah berapa lama dah tertangguh... ehehehe...

nak diikutkan saya ni agak lambat a.k.a ketinggalan train dalam dunia blogger ni... hahaha...

nama jer org IT konon... wakaka... cakap kat org sebelah... kesiannnn...

tapi.. nak seribu daya tak nak seribu dalih..

benda tak tau kite boleh usaha untuk belajar... ni ayat tekan diri sendiri ni... hahaha...

alkisah terdetik hati nak buat blog sendiri lepas balik dari klinik usahawan Dr. Azizan Osman baru baru ni... padehal dah banyak kali jugak dengar seminar dia... dari seminar 4 hari sampailah ke seminar online... semua dah dengar... baru kali ni terkesan untuk tukar logistic.. hahhaha... Nampak tak betapa liatnya... padehal mommy ku dah nasihat banyak kali dah... buat blog... buat blog...

terus marah diri sendiri... lebih kurang camnilah bunyinya...

 'ko kalau ade masalah nak settle keje, nak cari info pandai plak tanya mr google.. godek sana sini... segala jenis mak nenek ko nak cari pandai jer menggoogle... dah kenapa bile pasal blog... tak reti buat takde  pulak ko nak tanya mr. google'

haaa kannnn... kekiranya macam baru tersedar dari lamunan... kah kah kah... padan muka sendiri... barulah nampak salah diri sendiri... kesimpulannya saya ni sebenarnya...

~ banyak alasan
~ suka bertangguh
~ kurang tindakan

isk isk isk... ni semua penyebab susah nak berjaya...

in shaa Allah... semua tu akan saya tinggalkan... bak kata DAO...

 kalau solat tahajud tiap2 malam pun tapi takde usaha jangan harap miracle berlaku, man jadda wajada, barangsiapa yang bersungguh sungguh pasti akan mendapatkan hasil, In shaa Allah...


 yang penting mesti ada TINDAKAN!

Fast Action Fast Result!

 dan start dari aritu saya pun dok tanya mr google cara2 nak buat blog...

Alhamdulillah... tidaklah susah seperti yang saya bayangkan... dan inilah hasilnya... taklah canggih macam blog orang lain... maklumlah saya budak baru belajar.. heee... tapi kira oklah dari takde...

maka mulai saat ini bermulalah aktiviti baru saya... berblog... Semoga dipermudahkan...


cukuplah bebelan setakat  ini sebagai pengenalan diri... semoga berjumpa di lain entri..


Assalamualaikum...


Comments

Popular Posts